21.7.09

123 456 789 tien.

gesprekken die nergens over gaan,
ook geen zin hebben,
onzin dus.

gesprekken die nergens over gaan,
toch ergens over gaan,
omdat ze nergens over gaan,
zin dus.

-

18,
dat lijkt me leuk.

14 lijkt me stom.

maar 14 is een stap dichter bij 18,
dus dat maakt het ietsjes minder stom.


maar toch stommer,
stommer dan 18.

-

de cirkel.

een cirkel die niet klopt,
daar moet ik nog even over nadenken.

het strikje,
ligt op mijn bureau.
op het briefje,
het briefje zonder inhoud.

-

het hoeft niet perfect te zijn
ik vind het perfect
omdat het niet perfect is

perfect.

-

wat is het meervoud van bad?

baden

ja!

stom, badden

badden

ik heb één bad
ik heb twee badden.

-

als dit voldoende is,
is dit genoeg.

een feit.

-

je vind menzen lief
met een s.

0:00
of 3:03.

je vergat het boek te lezen,
ga lekker slapen,
zacht, zoet, lief slapen,
voordat je hier op de houten stoel in slaap valt.

lieve personen slapen ook wel lief toch?

-

nalezen en kijken,
samenvoegen en toevoegen.

een mix.
een mix van jouw zinnen en mijn zinnen.

zinnig.

5 comments:

amh said...

wow sarah! super man

amh said...

het is vaag. maar toch mooi. raar

Iris said...

Avec Matthijs.
C'est beau.
Très beau...

Unknown said...

Nou, zo gaan dus mij gedachtes. Leuk. Ja leuk.

LV said...

mooi! Ik zou klappen als dit verteld zou worden op een podium!